پوشش تسمه نقاله لاستیکی

 انواع پوشش تسمه نقاله معرفی انواع جنس نوار نقاله ها

هدف پوشش رویه تسمه نقاله محافظت از اسکلت در مقابل عوامل مخربی است که ممکن است در محیط کاری وجود داشته باشد. یکی از اساسی‌ترین اجزای تسمه کائوچو یا همان لاستیک طبیعی می باشد. زیرا به عنوان عامل مقاومتی برای منجیدها که در لایه‌های درونی قرار دارند از عوامل بیرونی محافظت می‌کنند.
کیفیت های مختلفی درپوشش تسمه نقاله لاستیکی وجود دارد که با توجه به کاربرد مورد نظر می توان انتخاب کرد. جنس پوشش ها از لاستیک طبیعی و مصنوعی،پلیبوتادین،اکرونیتریل،SBR ساخته می شود.
در صورت تمایل شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت تسمه نقاله و مشخصات به صفحه  انواع تسمه نقاله های مراجعه فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع پوشش های  تسمه نقاله و نوار نقاله میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

1- پوشش تسمه نقاله های درجه

یک این بلت از لاستیک طبیعی یا مصنوعی و یا  ترکیب  آنها ساخته می شود و مقاومت بالایی در برابر سایس بریدگی و پارگی  و ضربه دارند.
 
2-پوشش تسمه ها و نوارنقاله درجه 2
ترکیب الاستومریک ان شبیه به تسمه نوار نقاله درجه یک است و مقاومت خوبی در برابر سایش دارد اما مناسب حمل مواد نوک تیز و برنده نیستند.
3-پوشش نوار نقاله نسوز

این نوع از تسمه نقاله ها برای حمل مواد تا درجه200 سانتیگراد مناسب می باشند. پوشش آنها از ترکیبات موادی مانند بوتیل وبرمو،کلروبوتیل و اپیدم ساخته می شوند.

4-پوشش تسمه نقاله های مقاوم دربرابر مواد نفتی:

جنس پوشش های مقاوم در برابر بادکردگی و خراب شدن در محیط های روغنی اغلب از پلیمرهای با پایه نیتریت،پی وی سی یا اورتان هستند.در این رابطه نوع روغن و درجه حرارت ان مهم است.

5-تسمه های حمل مواد غذایی:
در مواردی که روغن های گیاهی یا چربی های حیوانی حمل شود ازتسمه نقاله با پوشش پایه pvc و نیتریت استفاده می شود.
6- جس پوشش تسمه های ضد شعله
از این جنس تسمه نقاله و نوع پوشش تسمه نقاله  بیشتر در معادن زیرزمینی استفاده می شود،در آنها از ترکیبات SBR نیتریت نئوپرن و پی وی سی استفاده می شود.