اتصال لوله با بست لوله یوبولت

کاربرد بست کابل-بست لوله/ کرپی لوله /بست یوبولت

کاربرد انواع بست های کابل بست های لوله و سیم بکسل امروزه با توجه به نیازهای متفاوت و ،خاص انواع اتصالات غیر استاندارد برای اتصال قطعات پیچیده و مونتاژ مجموعهها طراحی و ساخته می شوند.

از عمده امتیازات این نوع اتصالات مانند: بست کرپی بست یوبولت شگل و بست سیم بکسل میتوان سرعت مونتاژ مجموعه ها کاهش هزینه و تسریع در جداسازی مجموعه ها را نام برد.

انواع اتصالات بست فنری بست یوبولت و بست کرپی  

پرداختن به تمام این اتصالات با توجه به گستردگی بحث و تنوع بسیار زیاد و روز افزون آنها در قالب این مقاله نمیگنجد و خود کتابی مفصل خواهد بود اما برای آشنایی با این نوع روش اتصال و معرفی بعضی از انواع پر کاربرد آن به شرح مختصری از این بحث میپردازیم.

 

انواع اتصالات و بست های لوله و کابل های پلاستیکی

بست کرپی سیم بکسل بست یوبولت طنابهای فلزی

 

بست کرپی سیم بکسل  طنابهای فلزی در موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرند معمولاً یک یا دو سر طنابها میباید با چیزی درگیر ،شوند برای این منظور یک حلقه بوسیله طناب ایجاد کرده و سر آزاد طناب با بست طناب فلزی به آن متصل میشود.اندازه و استقامت بست یوبولت سیم بکسل بسته به سایز سیم بکسل و طناب فلزی انتخاب می شود. و عموما دویا چند بست کرپی برای اطمینان مورد استفاده قرا می گیرند. در صورت تمایل شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت کرپی لوله و مشخصات به صفحه  لیست انواع کرپی لوله مراجعه فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بست کرپی لوله میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

بستهای نگهدارنده کابلها و لوله ها

بست کابل این نوع اتصالات برای ثابت نگهداشتن ،کابلها دسته سیمها و لوله ها در یک موقعیت بکار میروند. این اتصالات معمولاً دسته سیم یا لوله را بر روی سطح جلویی یک تابلو کار در محل خود ثابت نگه میدارند. و با توجه به اینکه اغلب بصورت فنری ساخته میشوند لرزش قطعات تاثیری در شل شدن آنها ندارد از انواع بستهای بصورت مختصر در زیر معرفی میشوند.

بست فنری نگهدارنده :A این نوع بست بصورت فنری با یک دهانه باز شونده طراحی و ساخته میشود و دسته سیم را در قسمت داخلی خود محصور میسازد.
بست فنری ذوزنقه ای B : این نوع بست دارای قسمت نگه دارنده ذوزنقه ای شکل بزرگتری است که به دو پایه فنری منتهی میشوند.

اتصال کابل فولادی با بست کرپی سیم بکسل

بست نگهدارنده دو پایه :C یک پایه این بست آن را بر روی سطح پانل ثابت میکند و پایه دیگر دسته سیم را در بر میگیرد.

بست نگهدارنده چسبی :D این بست بدون نیاز به پایه ای برای اتصال به سطح پانل یا تابلو دسته سیم را در بر گرفته و بصورت دستهای نگهداری می کند.
بست پلاستیکی انعطاف پذیر E: این نوع بست با اشکال مختلف و در سایزهای متفاوت از جنس پلاستیک ساخته میشود و یک سر انعطاف پذیر آن پذیر آن پس از احاطه کردن دسته سیم یا لوله بر روی پایه خود متصل میشود

بستهای فنری باز شونده


این خانواده از بست فنری باز شونده که به طور عمده جایگزین پیچ و مهره ها در مونتاژ مجموعه ها میشوند. دارای مزایایی از قبیل کاهش زمان مونتاژ مجموعه و کاهش قیمت در مجموعه بوده و با توجه به اینکه حالت فنری دارند. در اثر لرزش ،مجموعه شل نمیشوند اغلب این بستها از جنس فولاد با عملیات حرارتی ساخته میشوند. اما در مجموعه های سبک انواع فنری نشان داده شده است پلاستیکی آنها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

بست های یوبولت  اتصالات لوله های گالوانیزه

بست یوبولت یکی دیگر از انواع بست و اتصالاتی است که در انواع صنایع مختلف برای حمایت و اتصال لوله ها مورد استفاده قرا می گیرند. از این بست یوبولت در انواع صنایع مختلف  گاز نفت اب و همچنین برای اتصال انواع لوله های فنس کشی و تاسیسات موذد استفاده قرار می گیرند.در صورت تمایل شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت یوبولت و مشخصات به صفحه  انواع یوبولت مراجعه فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتصالات یوبولت میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

اتصال لوله با بست لوله یوبولت