میز صندوق فروشگاهی با نوار نقاله

میز صندوق یا میز چک اوت

میزصندوق فروشگاهی نوار نقاله دار

برای همه ما پيش آمده که در صف های طولاني برای تسويه خرید های خود در فروشگاه ها ایستاده ایم و با حجم زيادي کالا که روي ميز صندوق ها ريخته شده. مواحه شده ایم.

در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ که حجم بالایی از فروش ارقام را دارند ، استفاده از میز صندوق فروشگاهی با تسمه نوار نقاله میتواند مرحله ی آخر فروش را ساده تر و راحت تر کند.
این آیتم در سرعت عمل صندوق دار موثر است . هر چقدر این میز کار , دسترس تر , راحت تر و سرعت عمل او را بیشتر کند , در نهایت باعث جلب رضایت مشتری میشود.

ریگلاژ تسمه نقاله

تسمه نقاله ها بنا به دلایل زیر نیاز به استفاده از ریگلاژ در کانوایر ها و نقاله دارند:
1) اطمینان از مقدار کافی کشش    2) اطمینان از کشش مناسب نوار    3)جبران تغییرات طول نوار    4) فراهم کردن حلقه ذخیره از نوار

میز صندوق یا میز چک اوت

یکی از مفيدترين و ضروري ترين لوازم هر فروشگاه مي باشد. این میز ها می توان با نوار نقاله برقی و یا به صورت ساده ارایه شود.

انواع میز صندوق
میز چک اوت با صندوق نقاله دار برقی یا متحرک
میز چک اوت با صندوق نقاله دار ثابت

میز صندوق با با نوار برقی

 

این نوع از ميز صندوق ها داراي چرخش سريع تر نوار نقاله هستند, اصطکاک کمتر ايجاد ميکنند, صندوق دار را در امر تسويه کمک شاياني ميکند. این میز دارای چشم الکترونیکی هوشمند برای حرکت نوار نقاله می باشد که هنگام برداشتن کالا از جلوی چشم الکترونیک حرکت کرده و کار صندوق دار را راحت می کند.
همچنین صندوق دار می تواند توسط پدال تعبیه شده در میز، نوار نقاله را در زمان دلخواه حرکت دهد.

* میز صندوق باید دارای تسمه آجدار از جنس پی وی سی پهن باشد تا در زمان چیدن اجناس روی میز صندوق توسط خریدار حس راحتی داشته باشد و نگران واژگونی اجناس خود نباشد.

تسمه نقاله برزنتی  

چه موقع از تسمه الواتور برزنتی استفاده می شود؟