قیمت چسب تسمه نقاله/چسبSC2000 نوار نقاله

چسب تسمه نقاله SC2000 چیست؟

چسب تسمه نقاله SC2000 یک نوع چسب لاستیک مایع بر پایه کلروپرن است که در دمای اتاق عمل می کند. و زمانی که کاتالیز شده با مقدار مناسب سخت کننده UTR20 یا ER42، باعث ایجاد چسبندگی با استحکام بالا در لاستیک می شود.

کاربرد چسب تسمه نقاله SC2000 -چسب آپارات تسمه نقاله

 

چسب تسمه نقاله SC2000 یکی از معروف ترین چسب ها می باشد که برای آپارات سرد تسمه نوار نقاله از آن استفاده می شود. از این چسب برای اتصال انواع لاستیک های مصنوعی طبیعی و نسوزSBR بدو نیاز به گرما استفاده می شود. همچنین از چسب تسمه نقاله SC2000 میتوان:

 

چسب تسمه نقاله SC2000 سبز آپارات

برای اتصال انواع لاستیک به منجید وپارچه

چسباندن انواع لاستیک و تسمه نقاله به فلز –

برای تعمیر تسمه نقاله و چسباندن لاستیک به لاستیک-

لاستیک به فیبرگلاس ،بتن  وهمچنین از چسب تسمه نقاله SC2000 برای تعمیر انواع ظروف لاستیکی و قطعات لاستیکی مورد استفاده کرد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت تسمه نقاله و مشخصات انواع تسمه نقاله های لاستیکی به صفحه 0تا100 تسمه نقاله مراجه فرماید و یا با ما تماس بگیرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  منجید و پوشش تسمه های pvc، کاربرد و انتخاب مناسب تسمه های بهداشتی ، صنایع غذایی و دارویی ،  صفخه از 1 تا 99 تسمه پی وی سی را مطالعه فرمایید.

نکات ایمنی استفاده از چسب آپارات SC2000

چسب تسمه نوار نقالهSC2000 حاوی حلال است. استنشاق مقادیر بیش از حد بخار ممکن است باعث ایجاد آلرژی تنفسی شود. واکنش به افراد حساس باید از محافظ تنفسی مناسب استفاده شود. از تماس پوستی خودداری کنید.

محافظ بپوشید لباس، دستکش لاستیکی غیر قابل نفوذ و عینک ایمنی. در صورت تماس چسب تسمه نقاله SC2000 با پوست، به خوبی با آب و صابون بشویید. ریخته می شود باید با مواد جاذب جذب شود و آب اضافه شود تا ایزوسیانات ها از بین بروند.

هنگام استفاده از چسب نوار نقاله SC2000 در مناطق محدود، تجهیزات تهویه مکشی باید در حال کار باشند.

وسایل باید طوری چیده شوند که بخارات به سمت پایین کشیده شده و از اپلیکاتور دور می شوند. چسب SC2000 غیر قابل اشتعال است. هاردنر UTR20 یا ER42 است. قابل اشتعال هستند اگرچه وقتی با هم مخلوط شوند غیر قابل اشتعال می شوند.

مثل همیشه اقدامات ایمنی آتش نشانی معمول باید مشاهده شود. دور از حرارت، جرقه و شعله باز نگهداری شود. 

قیمت چسب تسمه SC2000

قیمت چسب SC2000

1.200.000
  • وزن چسب: 1کیلوگرم
  • وزن هاردنر: 40گرم