بست تسمه نقاله/تولید- بست نوار نقاله قائم صنعت /بست چنگکی

بست تسمه نقاله چیست؟نوار نقاله ها از اجزای مختلفی مانند تسمه نقاله – رولیک – غلطک – بخش محرکه – وسایل کشش تسمه نقاله –  و … تشکیل شده اند.  یکی از اجزایی که در نقاله ها به دلیل قیمت زیاد آن اهمیت زیادی دارد و باید در طراحی و انتخاب ان توجه کرد تسمه و یا بلت در نقاله ها میباشد. 

دو سر تسمه های نقاله بعد از انتخاب و طراحی به یکدیگر اتصال داده میشوند.برای این اتصال از بست تسمه نقاله استفاده می شود ظرفیت حمل نامحدود،ایمنی بالا،هزینه های عملیاتی ونیروی انسانی پایین ،نیاز اندک به تعمیرات و نگهداری ،سازگاری زیست محیطی،عدم وابستگی به سوخت نفتی،و بسیار مزایای دیگر این نوع از تجهیزات باعث جذابیت فزاینده نقاله ها شده است. 

مشخصات و لیست قیمت بست تسمه نقاله قائم صنعت

بست تسمه نقاله
  • بست نقاله تک پیچ سایز6 2.550 تومان

    عرض چنگک :()سانت - ضخامت چنگک: ()سانت - قطر پیچ :()سانت - طول پیچ :()سانت - تعداد در کارتون: 200عدد جفت کامل

  • بست نقاله تک پیچ سایز8 2.750 تومان

    عرض چنگک :(3)سانت - ضخامت چنگک: (2)سانت - قطر پیچ :(8)سانت - طول پیچ :(4)سانت - تعداد در کارتون: 200عدد جفت کامل

  • بست نقاله تک پیچ سایز10 3.550 تومان

    عرض چنگک :(3.5)سانت - ضخامت چنگک: (2.5)سانت - قطر پیچ :(10)سانت - طول پیچ :(4)سانت - تعداد در کارتون: 200عدد جفت کامل

انواع اتصال و اپارات تسمه نقاله ها

 

دو سر تسمه های نقاله بعد از انتخاب و طراحی به صورت: اتصال ولکانیزه و اتصال میکانیکی به یکدیگر اتصال داده میشوند.

1.اتصال ولکانیزه  : اپارات چسبی (آپارات سرد)   /   آپارات ذوبی (آپارات گرم )
2.اتصال میکانیکی : انواع بست های تسمه (چنگکی – پیچ و مهره ها و پرچ)

درباره اتصال تسمه نقاله-آپارات تسمه نقاله لاستیکی و PVC بیشتر بدانید.

  • بست نقاله 2 پیچ سایز : ۱٫۴-۱ 4.150 تومان

    آکس به آکس رزوه: ()سانت - طول چنگک: ()سانت - عرض چنگک: ()سانت - ضخامت چنگک: ()سانت - قطر پیچ :()سانت - طول پیچ :()سانت - تعداد در کارتون: 100عدد جفت کامل

  • بست نقاله دو پیچ سایز : 1.5 4.350 تومان

    آکس به آکس رزوه: (4.5)سانت - طول چنگک: (7)سانت - عرض چنگک :(2.5)سانت - ضخامت چنگک: (2.5)سانت - قطر پیچ :(8)سانت - طول پیچ :(4)سانت - تعداد در کارتون: 100عدد جفت کامل

  • بست نقاله دو پیچ سایز :2 قیمت: 4.550 تومان

    آکس به آکس رزوه: (5.5)سانت - طول چنگک: (8.5)سانت - عرض چنگک :(3)سانت - ضخامت چنگک: (2.5)سانت - قطر پیچ :(-)میل - طول پیچ :(4)سانت - تعداد در کارتون: 100عدد جفت کامل

بست نوار نقاله تک پیچ چنگکی

 

بست تسمه  تک پیچ این نوع از بست با 2 سایز 8 و 10 تولید و ساخته میشود از این نوع بست بیشتر جهت اتصال قطعه یا قاشقک به تسمه نقاله استفاده میشود.

 

بست تسمه نقاله 2 پیچ چنگکی

 

بست اتصال تسمه نقاله یکی دیگر از انواع بست های فلزی میباشد که جهت ترمیم پارگی در تسمه نقاله از آن استفاده میشود. این نوع از بست ها به صورت نر و مادگی از قسمت رویه و زیرین تسمه نقاله توسط پیچ و مهره و چنگک ها فیکس میشوند.

این بست ها طوری ساخته میشوند که داخل لاستیک و نخ تسمه نقاله فرو رفته و باعث میشود اتصال خوبی بین دو سر تسمه نقاله می شود. این نوع از بستها طوری نصب میشوند که قسمت گل پیچ این نوع از بست ها به دلیل خزینه بودن پیج از زیر تسمه و مهره ها از قسمت رویه بسته میشوند. دلیل آن هم داشتن سطح صاف بین تسمه و غلطک  می باشد.

هر یک از این بست نقاله ها  دارای: 2 عدد پیچ سر تخت خزینه دار با چاکهای نگهدارنده سایز 8 یه طول 4 سانت 2عدد مهره با سایز 8 میلیمتر و 2عدد ورق چنگکی نرو ماده با ضخامت 2 میلیمتر تشکیل شده است. سایز بندی بست نوار نقاله ها با اندازه های “1/1.4  –  “1.5  –   “2   –  “3 اینچ میباشد . که براساس ضخامت تسمه نقاله انتخاب و نصب میشوند. 

 

مطالب مرتبط :

تسمه نقاله/0تا100تسمه نوارنقاله/قیمت عرض30تا180 

رولیک/رولیک سازی/فاصله بین رولیکها/مشخصات -کاربرد-قیمت