قیمت پیچ-قیمت پیچ فولادی 8.8-تولید و پخش

قیمت پیچ خشکه

قیمت پیچ – لیست قیمت – سایز بندی پیچ خشکه 8.8 – نیم رزوه و تمام رزوه

قیمت انواع سایز پیچ فولادی – مشخصات و سایز بندی پیچ ها

جدول لیست قیمت پیچ خشکه کلاس 8.8 تمام رزوه

سایز 6میلیمتر تا 14میلیمتر (تمام رزوه)

برای استعلام قیمت لطفا با شماره 09124224786 تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت پیچ خشکه

سایز 16میلیمتر تا 24میلیمتر (تمام رزوه)

برای استعلام قیمت لطفا با شماره 09124224786 تماس حاصل نمایید.

پیچ خشکه 8.8

تاریخچه پیچ و مهره ها و اتصالات رزوه ای

 

در وهله اول و در سال های اولیه استفاده از سازه های فولادی، برای اتصالات پرچ به کار می رفت.پیچ های نرمه نیز چنین بود. در مورد پیچ های اعلاء اولین تحقیقات گزارش شده مربوط به سال ۱۹۳۴ می باشد. که در مورد پیچ های با حداقل مقاومت جاری شدن 54Ksi بوده که می توانست جلوی لغزش (Slip) در اتصال را بگیرد. در سال ۱۹۴۷ کمیته Research Council on Riveted and Bolted Structural Joints (RCRBSJ) شکل گرفت. این کمیته مسئول تحقیقات پیچ های اعلاء گردید.و اولین نشریه خود را در سال ۱۹۵۱ به چاپ رسانید. این کمیته امروز بنام Researc Council on Structural Connections (RCSC) شناخته می شود. بهمراه این تحقیقات که در آمریکا صورت می گرفت، در انگلیس و آلمان و سایر کشورهای اروپایی و ژاپن و سایر نقاط، تحقیقات در این مورد دنبال میشد.

پیچ و مهره معمولی و فولادی 

انواع ، کاربرد و مشخصات پیچ و مهره ها

پیچ و مهره یکی از پرکاربرد ترین و کارآمد ترین اتصالاتی می باشد که در بیشتر ماشین آلات و تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اتصالات رزوه ای

 

پیچ یک قطعه ساخته شده کارخانه ای است و با وسائل مختصری قابل نصب بوده و پرسنل نصب و نظارت به آموزش های نسبتا مختصری نیازمند می باشند. مهندسین مسئول طراحی باید با رفتار پیچ و جوش آشنا باشند و باید بدانند که چگونه به طراحی اتصالات با استفاده از این اتصال دهنده ها بپردازند.

طراحی و مشخصات جوشکاری و روش نظارت بر آن معمولا با انتخاب روش های استاندارد و آئینامه ها مورد قبول میباشد. از سوی دیگر، طراحی و مشخصات اتصال پیچی نیازمند مهندسی است. که با انتخاب نوع اتصال دهنده بداند چگونه آنها را بکار برد و به تعیین روش های نصب و نظارت بپردازد. بنابراین مهندس باید راجع به پیچهای اعلاء اطلاعات مناسبی داشته باشد. پیچ ممکن است پیچ معمولی (نرمه) و یا پیچ اعلاء باشد.