پیچ سنگ شکن/پیچ و مهره های دستگاه های راهسازی/لیست قیمت

پیچ سنگ شکن

انواع پیچ و مهره دستگاه های راهسازی

پیچ سنگ شکن

 

  • ( انواع پیچ سنگ شکن – کاربرد و مشخصات فنی انواع پیچ سنگ شکن دستگاه های خرد کردن سنگ ) 
  • ( انواع آسیاب چکشی – سنگ شکن های ضربه ای کوبیت )
  • ( سنگ شکن های مخروطی هیدروکن )
  • ( سنگ شکن های استوانه ای غلطکی ) 
  • ( سنگ شکن های چرخشی اسیاب فکی )
  • ( انواع ماسه ساز ها )

 

 گروه صنعتی کوبن راه فعالیت خود را در سال  1370 در زمینه تولید و توزیع قطعات راهسازی ، انواع غلطک و رولیک ،   تسمه نقاله   ،   زنجیر الواتور   ،    کرپی یو بولت     و الواتور ، بست تسمه نقاله و انواع پیچ و مهره شروع کرد.

ما در تلاشیم تا در رقابتی سالم در زمینه تولید و توزیع محصولات با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان باشیم. هدف ما در کوبن راه کسب رضایت شماست.

اتصالات رزوه ای

از نظر اصولی دو نوع اتصال دهنده (fastener) در سازه های فولادی بکار می رود. پیچ و جوش. معمولا هر دو آنها بکار می رود و در بعضی مواقع هر دو نوع در یک اتصال بکار می روند. برای خیلی از اتصالات، معمول است. جوش را در کارخانه و برای وصل اعضاء اتصال به کار برده و سپس با پیچ در و کارگاه نصب صورت گیرد.

جوشکاری نیازمند وسائل و ابزار قابل توجهی مانند تخصص کارگران است و نظارت بر جوشها نیز نسبتا دشوار می باشد. از طرف دیگر، پیچ یک قطعه ساخته شده کارخانه ای است و با وسائل مختصری قابل نصب بوده و پرسنل نصب و نظارت به آموزش های نسبتا مختصری نیازمند می باشند.

پیچ و مهره ( پیچ سنگ شکن )

قطعات پیچی تقریبا در تمام ماشین آلات به کار می روند. بنابراین طراحی مهندسی اتصالات پیچی، یکی از مهم ترین زمینه های مهندسی و فناوری محسوب می شود، زیرا قابلیت اطمینان ماشین آلات وابسته به آن خواهد بود.

پیچ یکی از استانداردترین قطعات صنعتی است، زیرا یکی از پر استفاده ترین آنها می باشد. به همین دلیل جدولهای متعددی از پیچها، مهرهها و واشرها، طبق استانداردهای مختلف نظیر ISO و ISل تهیه شده است.  می توان اینگونه قطعات را مطابق با نیاز طراحی و براساس ابعاد، فرم و کلاس استحکامی از روی این چی انتخاب نمود. انتخاب یک پیچ یا مهره با استفاده از اینگونه جدولها کار آسانی است.

ویژگی پیچ های دستگاه های سنگ شکنپیچ سر خزینه با سطح تخت

پیچ های دستگاه های سنگ شکن : امروزه عملیات خرد کردن سنگ ها و کاهش ابعاد اولیه آن ها (سنگ های خارج از معدن یا رودخانه ای) تابدست آوردن ابعاد مناسب و استفاده از آن ها در کارهای راهسازی  و عمرانی (تولید شن ریز و درشت  -گچ- سیمان) توسط دستگاه هایی انجام می شود که به انها سنگ شکن گفته میشود.

طراحی اتصالات پیچی در دستگاه های سنگ شکن به طور خلاصه به نوع کارکرد پیچ دارد. این نوع از پیچ ها در دستگاه های راهسازی بیشتر جهت فیکس کردن قطعات ریخته گی قطعاتی که در داخل دستگاه وظیفه خرد کردن سنگ را دارند از انها  استفاده میشود. این قطعات دارای حفره های مخروطی شکل هستند و باید از پیچ های سرخزینه و مخروطی در انها استفاده شود.

ویژگی پیچ سنگ شکن و پیچ سر خزينه : سطح بالای کلگی در این پیچها تخت و سطح پایین کلگی بهصورت مخروط ناقص با زاویه 90 می باشد. فرم کلگی این نوع پیچ کاملا درون حفره مخروطی قطعه کار مخفی می شود. آلیاژ و نوع سختی پیچ ها بر اساس سختی قطعه ساخته میشود تا در هنگام ضربه خورنگی و سایش پیچ با قطعه هماهنگ یاشد.

قیمت انواع پیچ و مهره دستگاه های سنگ شکن

انواع پیچ کله قندی

 

  قیمت پیچ کله قندی

 

  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 20 – طول 70 میلیمتر قیمت هر عدد 2.500تومان .
  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 20 – طول 80 میلیمتر قیمت هر عدد 3.000تومان .
  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 20 – طول 100میلیمتر قیمت هر عدد 4.500تومان .
  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 20 – طول 120میلیمتر قیمت هر عدد 5.000تومان .
  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 22 – طول 100میلیمتر قیمت هر عدد 5.500تومان .
  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 22 – طول 120میلیمتر قیمت هر عدد 6.500تومان .
  • پیچ کله قندی – سایز رزوه 25 – طول120میلیمتر ← قیمت هر عدد 10.500تومان .
  • پیچ کله قندی -سایز رزوه 25 – طول 120میلیمتر گل کوچک ← قیمت هر عدد 9.500تومان

 

پیچ کله قندی