قاشقک وپیچ قاشقک الواتور/فلزی-پلاستیکی نشکن/قیمت-فروش

قاشقک پلاستیکی و پیچ قاشقک الواتور و یا بالابر های سطلی نوعی دیگر از انواع تجهیزات جابجایی هستند که جهت حمل مواد استفاده می شوند. از الواتور های قاشقکی برای حمل مواد به صورت قائم استفاده می شود.

طریقه کار کرد این الواتور ها بدین صورت است که محصول توسط یک قیف به الواتور تغذیه می شود،سپس قاشقک و یا کاسه ها در محصول فرو رفته و آن را به طرف بالا حمل و در انتها خالی میکند. 

الواتور های سطلی انواع مختلفی دارند(تسمه ای و زنجیری) و انتخاب انها بستگی به نوع محصول جابجا شونده چگونگی تخلیه و نصب قاشقک دارد

انواع پیچ قاشقک – لیست قیمت پیچ قاشقک

پیچ و مهره قاشقک سایز6

  • ۲۰*۶ 200 تومان

    دور گل : ۲۰ / ضخامت آچارخور :۲ میل

  • ۳۰*۶ 220 تومان

    دورگل : ۲۰ / ضخامت آچارخور : ۲میل

  • ۴۰*۶ 230 تومان

    دور گل : ۲۵ / ضخامت آچارخور: ۲میل

قاشقک پیچ قاشقک

پیچ و مهره قاشقک سایز8

  • ۲۰*۸ 320 تومان

    دور گل : ۳۰ / ضخامت آچارخور: ۲/۵میل

  • ۳۰*۸ 330 تومان

    دور گل : ۳۵ / ضخامت آچار خور : ۲/۵ میل

  • ۴۰*۸ 270 تومان

    دور گل : ۳۵ / ضخامت آچارخور: ۳میل

  • ۵۰*۸ 280 تومان

    دور گل : ۳۵ / ضخامت آچارخور: ۳میل

پیچ و مهره قاشقک سایز10

  • ۳۰*۱۰ 300 تومان

    دور گل : ۳۰ / ضخامت آچارخور : ۳میل

  • ۴۰*۱۰ 370 تومان

    دور گل : ۳۰ / ضخامت آچارخور: ۳میل

  • ۵۰*۱۰ 370 تومان

    دور گل : ۳۰ / ضخامت آچارخور: ۳میل

پیچ و مهره قاشقک سایز12

  • ۳۰*۱۲ 420 تومان

    دور گل : ۳۷ / ضخامت آچارخور : ۳/۵

  • ۴۰*۱۲ 470 تومان

    دور گل : ۳۷ / ضخامت آچارخور : ۳/۵

  • ۶۰*۱۲ 490 تومان

    دور گل : ۳۷ / ضخامت آچارخور : ۳/۵

  • ۷۰*۱۲ 500 تومان

    دور گل : ۳۷ / ضخامت آچارخور : ۳/۵

تسمه برزنتی

تسمه الواتور/تسمه نقاله برزنتی چیست/لیست قیمت
چه موقع از تسمه الواتورهای برزنتی استفاده می شود؟ تسمه الواتوربرزنتی یکی دیگر از انواع تسمه های نوار نقاله می باشند که به صورت عمودی در الواتور های سطلی به عنوان کمربند انتقال نیرو و کشش مورد استفاده قرار میگیرند.

پیچ قاشقک – کاسه الواتور – قاشقک بالابر و الواتور

در الواتور های سطلی یکی از مهم ترین اجزا و قطعات قاشقک می باشد، این قاشقک ها  از لحاظ طریقه نصب و استفاده در الواتور  انواع مختلفی دارند. که بسته به شرایط و نوع مواد ساخته و به کارگرفته می شوند.

  1. قطعه به صورت یکپارچه با تسمه پلاستیکی باشد.
  2. قاشقک روی انواع تسمه (لاستیکی-و یا تسمه نقاله برزنتی) نصب می شود.
  3. قاشقک را می توان روی یک یا 2 زنجیر  توسط کرپی الواتور نصب کرد. 
  4. قاشقک و سطل ها به صورت آویزان روی زنجیر نصب می شوند.
  5. تخلیه مواد در انها به صورت دو روش پیوسته و گریز از مرکز انجام می شود.
کرپی الواتور ضد سایش

کرپی الواتور/کرپی زنجیر الواتور/ضد سایش-فولادی -نشکن/مشخصات فنی
کرپی ضد سایش فولادی: کرپی الواتور ها دهنده های دو سر رزوه میباشند. که جهت اتصال دو قطعه به یکدیگر از آنها استفاده می شود.  بیشترین کاربرد این کرپی ها در نقاله های عمودی یا ( الواتور زنجیری یا آسانسور های سطلی زنجیری ) می باشد.

 

قاشقک الواتور پلاستیکی و فلزی

سطلها از فولاد معمولی، فولاد زنگ نزن، آلومینیوم یا پلاستیک تزریقی مانند نایلون ساخته میشوند. انتخاب و استفاده از این قاشقک ها به نوع مواد جابجا شونده بستگی دارد.

برای مثال: از قاشقک های پلاستیکی  و یا قاشک های پلیمری جهت حمل موادی مانند. : (نمک-چای-قهوه-خوراک و دام و طیور -دانه و قلات – انواع مواد و پودر های شیمیایی استفاده میشود.). دلیل آن هم مقاومت این قاشقک ها در برابر (خورندگی -سایش -ضربه -و سازگاری آنها با مواد و رطوبت اشاره کرد.) . .

قاشقک ها با استفاده از پیچهای سر تخت که مخصوص تسمه نقاله است. با فواصل مساوی روی طول تسمه پیچ می شوند. به صورتی مشابه قاشقک ها می توانند به اتصالات روی زنجیر غلتکی پیچ شوند. در سطلهای نصب شده روی زنجیره مهم است که زنجیرها به طور موافق با هم هماهنگ باشند.؛ در غیر این صورت سطلها می توانند کج شده و این مانع از عبور مناسب از دور چرخ زنجیر انتهایی شوند.

آسانسور زنجیری معمولا برای جابجایی مواد غیر سایشی استفاده می شود.در حالیکه آسانسور تسمه ای مواد ساینده تر را تا هنگامیکه تراشه یا اجسام تیزتر .(که به تسمه آسیب رساند) وجود نداشته باشد، حمل می کند.

رولیک/رولیک سازی/فاصله بین رولیکها/مشخصات -کاربرد-قیمت
قرقره نوارنقاله چیست ؟ رولیک و قرقره ها ( idlers ) در کانوایر و نقاله ها قطعاتی کاربردی و بسیار مهم هستند، که میبایست تکیه گاه مناسبی برای تسمه نقاله و نگهدارنده مناسبی برای بار حمل شده فراهم کنند.

پیچ قاشقک – پیچ کاسه سطل الواتور

پیچ های قاشقک یکی از انواع رایج اتصالات می باشد که بیشتر برای نصب قاشقک ها در الواتور های تسمه ای طراحی شده اند. پیچ های قاشقک از یگ سر تخت پهن در سر و یک رزوه در انتهای دیگر آن تشکیل شده است .

بر روی قسمت سر و گل این پیچ ها 2 یا 4 عدد خار و یا برآمدگی وجود دارد که از چرخیدن پیچ هنگام نصب و استفاده از چرخیدن ان جلوگیری می نماید. پیچ و مهره های قاشقک  که جهت نصب و فیکس کردن انواع مختلفی دارد که بسته به سایز قاشقک ها و تسمه و نوار نقاله انتخاب می شود.

ضخامت این پیچ ها  از سایز ( 6 تا 14 میلیمتر ) و طول ( 2 تا 7 ) سانتیمتر ساخته و استفاده می شوند.