تسمه پلی کرد/تسمه گرد پلی ارتان-تسمه نقاله گرد

تسمه گرد پلی کرد -تسمه پلی ارتان

تسمه پلی کرد – فروش انواع  تسمه گرد پلی ارتان


تسمه پلی کرد نوعی دیگر از انواع تسمه نقاله ها میباشد که به صورت یک قطعه لاستیکی نرم و به صورت گرد از جنس پلی ارتان ساخته میشود. این تسمه ها از ضخامت (2 تا 30 میلیمتر) و طول های مختلف به صورت زبر و صاف تولید میشوند. و با نام های تسمه بنکرد ، پلی کرد و یا تسمه جوشی گرد نیز شناخته میشوند. مقاومت حرارتی تسمه پلی کرد از -35 تا +80 درجه سانتیگراد است. و به دلیل جنس پلی ارتان ان بسیار انعطاف پذیر و ا برابر سایش بسیار مقاوم است . .


کاربرد تسمه پلی کردتسمه گرد جوشی


این نوع از بلت به دلیل جنس پلی ارتان آن یکی از مهم ترین و کارآمد ترین تسمه ها برای انتقال نیرو غلتک به غلتک و یا به عنواع کانوایر و تسمه نقاله است. از این تسمه بیشتر در  انواع صنایع : در انواع صنایع کاشی سازی صنایع شیشه سازی چاپ و بسته بندی سرامیک سازی ،مورد استفاده قرار می گیرند. .


آپارات و اتصال تسمه پلی ارتان


اتصال این تسمه بسیار آسان است و از خصوصیات خوب آن نسبت به تسمه های مدولار است. آپارات تسمه پلی کرد به این صورت است که دو سر تسمه به صورت صاف و برش داده می شوند. و توسط دستگاه هویه دو سر ان به صورت غیر مستقیم حرارت داده و سپس دو سر آن به یکدیگر اتصال داده می شود، بعد از اتصال قسمت های اضافی از ان جدا می شود. .


مقاومت در برابر سایش تسمه پلی ارتان


تسمه پلی ارتان ترکیباتی شبیه به دیگر تسمه های صنعتی دارد تنها تفاوت آن در شکل ظاهری و هندسی آن است که بدون لبه و به صورت گرد است. به دلیل وجود لبه در تسمه های صنعتی میزان تنش زیاد و انعطاف تسمه کاهش می یابد و به دلیل افزایش تماس آن به قطعه باعث سایش نیز می شود. تسمه پلی ارتان به دلیل نداشتن لبه مقاومت سایشی بالایی دارد و دچار سایش نمی شود. مواد اولیه تسمه جوشی و دیگر تسمه های صنعتی از یک نوع است ولی در مقابل تسمه گرد پلی ارتان از مقاومت سایشی بیشتری برخوردار است.

 

تسمه نقاله شستشوی/نوارنقاله شستشوی میوه و سبزی