چرخ زنجیر الواتور/چرخ بالابر زنجیری/-آسانسور سطلی- ضد سایش-فروش

انواع  چرخ دنده الواتور زنجیری – پولی و چرخ زنجیر الواتور

چرخ زنجیر الواتور در بالابر های زنجیری از مهم ترین اجزایی است که باعث گردش زنجیر و قاشقک ها به صورت عمودی می شود. 

آسانسور های سطلی زنجیری مانند مانند سیستم های  ها برای حمل مواد در جهت قائم استفاده می شوند. بالابر و یا الواتور های زنجیری تنوعی از محصولات از پودرهای خشک تا سنگ معدن را جابه جا می کنند. حتی توسط این تجهیزات میتوان تنوعی از مواد مرطوب  و داغ  را هم جابجا نمود. در بین انواع این بالابر های قاشقکی نوعی از آنها وجود دارند که کمربند و انتقال نیرو در آنها توسط زنجیر های حلقوی انجام میشود. از این الواتور های زنجیری سطلی بیشتر جهت مواد داغ و سنگین استفاده می شود. مواد در این الواتور ها توسط قاشقک های فلزی که توسط کرپی الواتور به زنجیر وصل می شوند جابجا می شوند. .

چرخ زنجیر الواتور-چرخ بالابر سطلی

در صورت تمایل شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت تسمه نقاله نوار نقاله آردسازی معادن  و مشخصات به صفحه  انواع تسمه نقاله های مراجعه فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تسمه نقاله الواتور و چرخ زنجیر الواتور میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

قرقره /چرخ زنجیر چیست؟

چرخ زنجیر الواتور قطعاتی هستند که مانند(رولیک و غلتک ها) برای انتقال نیرو و هدایت (زنجیر الواتورو قاشقک الواتور و زنجیر های مفصلی) مورد استفاده قرار می گیرند. اولین بار این چرخ های الواتور زنجیری(بالابر های سطلی)در سال 1950 توسط شرکت t-trhnsehu اختراع و ساخته شد. چرخ زنجیر از قطعات کاربردی و بسیار مهم میباشد که به صورت جفت در بالا و پایین (رفت -برگشت)الواتور های زنجیری نصب میشود. این چرخ های فولادی درالواتور های زنجیری  بیشتر به صورت 2 نوع دندانه دار و بدون دندانه از جنس چدن های ضد سایش و نشکن  ساخته میشوند. .

 

چرخ زنجیر آسانسور سطلی دندانه دار

چرخ زنجیرهای دندانه دار برای انتقال نیروی محیطی بزرگ تر به صورت فرمی به کار می روند.به خاطر سایش بالاتر،روانکاوی خوب باید مورد توجه قرار گیرد.

چرخ الواتور
ماکت الواتور زنجیری

ماکت چرخ الواتور زنجیری

قرقره چدنی الواتور

چرخ الواتور زنجیری

قرقره چدنی الواتور

ماکت الواتور زنجیری

ماکت چرخ الواتور زنجیری

انواع چرخ زنجیرهای دندانه دار برای زنجیرهای حلقوی :

برای اطمینان از هدایت خوب زنجیر در دندانه های چرخ زنجیر،زنجیرهای کالیبره شده ترجیح داده می شود.به دلیل فرم شیار پیچیده از چرخ زنجیرهای ریخته گری شده بدون انجام کار روی آنها استفاده می شود.

 

.چرخ بالابر زنجیری بدون دندانه

 

از چرخ زنجیر های بدون دندانه فقط برای انتقال نیروی زنجیر های حلقوی به کار می روند. این چرخ زنجیر ها نسبت به چرخ زنجیر های دندانه دار نیروی کمتری را جابجا می نمایند.لیکن تا حدی ،نیروی محیطی اندکی را به صورت انتقال نیروی اصطکاکی انجام می دهند.

زنجیر از مهم ترین اتصالاتی است که برای اتصال قاشقک ها به یکدیگر از ان استفاده می شود. 

دنده الواتور زنجیری

دنده زنجیر الواتور

چرخ دنده الواتور بالابر- چرخ بالابر زنجیری

چرخ زنجیر الواتور

قرقره الواتور بالابر

چرخ زنجیر الواتور - چرخ الواتور عمودی

ماکت الواتور زنجیری

ماکت چرخ الواتور زنجیری

صنایع کوبن راه 

تولید و ساخت انواع چرخهای الواتور و بالابر های سطلی با ابعاد و قطر های مختلف، تولید و ساخت چرخ بالابر زنجیری  از سایز 8 به بالا  با آلیاژ های نشکن و ضد سایش .

تولید با مناسب ترین قیمت و کیفیت – ارسال به تمام نقاط کشور

021-56344941   –  0912-4224786

کرپی الواتور چیست ؟

کرپی الواتور نوعی دیگر از انواع کرپی ها و اتصال دهنده های دو سر رزوه میباشد. که جهت اتصال دو قطعه به یکدیگر از آنها استفاده می شود.

زنجیر الواتور چیست؟

(chain sling) زنجیر الواتور از رایج ترین انواع اسلینگ است که از بهم پیوستن پشت سر هم مفصلی اعضا ایجاد میشود.