مبلمان کرپی یوبولت

اگر طرفدار مبلمان منحصر به فرد هستید، مطمئنا پروژه مبلمان کرپی برای شما جالب خواهد بود.

طراح Woojin Park ایده منحصر به فردی را برای ساخت مبلمان زیبا و مینیمال با استفاده از کرپی یوبولت ارائه کرده است .کرپی ها لوازم جانبی هستند که عمدتاً برای تعمیر لوله ها و سایر سازه ها در مکان های صنعتی استفاده می شوند.

واحدهای مبلمان به عنوان ساختارهای کرپی یوبولت از لوله ها و زوایای آلومینیومی در نظر گرفته شده اند، به علاوه شیشه سکوریت سطح بالایی را ایجاد می کند. هیچ جوش یا اتصالی استفاده نمی شود، بلکه این پیچ و مهره های U شکل هستند که قطعات مبلمان را در کنار هم نگه می دارند.

پروژه مبلمان U-bolt

توضیحات طراح پارک درباره پروژه مبلمان کرپی U-bolt :

کرپی سخت افزاری است که عمدتاً برای پشتیبانی از لوله کشی در زمینه صنعتی استفاده می شود.

“مبلمان کرپی یوبولت” پروژه ای است که هدف آن نشان دادن سازه کرپی به عنوان مبلمان هنری است.

از آنجایی که مبلمان کرپی U-bolt بدون جوش یا چسب مونتاژ می شوند، کاربران می توانند رنگ ها را در همه مواد (لوله/زاویه آلومینیومی، کرپ u-bolt و تخته) انتخاب کنند.

مبلمان U-bolt دارای دو فرم UM# (U-bolt Module) و UT# (U-bolt Trolley) می باشد.

  • UM#، یک قطعه مبلمان مدولار، می‌تواند برای ایجاد قفسه‌های بلند روی هم قرار گیرد یا به یکدیگر متصل شود تا آنها را به اشکال مختلف گسترش دهد.
  • UT# یک چرخ دستی است که دارای ساختار U-bolt با ظاهر منحصر به فرد خود است.

با استفاده از این می توان از ساختار کرپی برای ساخت سازه های جدید مانند UH# (U-bolt Hanger) به روش های مختلف استفاده کرد.

مبلمان کرپی یوبولت
مبلمان کرپی یوبولت
مبلمان کرپی یوبولت

جمع بندی مبلمان کرپی یوبولت

در پروژه مبلمان کرپی U-bolt، طراح Woojin Park از لوله ها و زوایای آلومینیومی با استفاده از کرپی یوبولت، بدون جوش یا اتصالات، مبلمان زیبا و مینیمال را ایجاد کرده است. این مبلمان دارای دو فرم UM# (ماژول U-bolt) و UT# (ترلی U-bolt) است که می‌توانند به شکل‌ها و اشکال مختلف گسترش یابند.