تسمه نقاله سهند-تسمه نقاله EP 2000

شرکت صنایع لاستیکی سهند اولین و بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله مطابق با استانداردهای بین المللی در ایران می باشد. این شرکت با دانش و شناختی عمیق از تسمه نقاله های لاستیکی، توانسته است تنوع تولید این تسمه ها را افزایش دهد.

شرکت صنایع لاستیکی سهند تولید کننده انواع تسمه نقاله لاستیکی از ضخامت ۳-۳۰ میلیمتر، از یک لایه تا چند لایه و عرض ۱۶۰-۱۰ سانتی متر ، با استفاده از منجیدهای به روز دنیا و براساس استاندارد BS می باشد.
نوار نقاله سهند از نظر استهکام کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر قطعاتی که سایز زیادی در سیستم ایجاد می‌کنند، مقاومت بالایی دارد.

تسمه نقاله سهند

قیمت تسمه نقاله سهند

برای مشاهده لیست قیمت انواع تسمه نقاله به صفحه زیر مراجعه نمایید.

 

انواع تسمه نقاله ضدسایش سهند با EP 2000

  • تسمه نقاله مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم در برابر حرارت یا تسمه نقاله گرید (TS2 – TS1)
  • مقاوم در برابر روغنها
  • مقاوم در برابر مواد
  • شیمیایی ( گرید CS) یا مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • تسمه نقاله با آج گریپ
  • تسمه نقاله آج v شکل

تسمه های نقاله های مقاوم در برابر سایش

این نوع از تسمه ها دارای عدد سایش بیش از ۱۲۰ میلی متر مکعب می باشند.
روکش رویه این نوع تسمه نقاله ها از جنس لاستیک مقاوم در مقابل سایش طراحی شده است.

تسمه نقاله گرید( (TS2 – TS1)

  • TS1: مقاوم در برابر حرارت تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد پیوسته و یا ۱۵۰ درجه سانتی گراد ناپیوسته
  • TS2: مقاوم در برابر حرارت تا دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد پیوسته و یا ۱۸۰ درجه سانتی گراد ناپیوسته

تسمه نقاله مقاوم در مقابل انواع روغن ها

از تسمه نقاله های لاستیکی با روکش معمولی در محیط های روغنی نمی توان، استقاده کرد.زیرا روغن باعث جدا شدن لاستیک از پارچه یا استخوان بندی تسمه و پارگی آن می شود .
در این شرایط باید از تسمه نقاله مقاوم در برابر روغن استفاده کرد.روکش رویه و زیره این نوع تسمه نقاله در مقابل انواع روغن ها مقاوم است.

تسمه نقاله ( گرید CS)

از این نوع تسمه ها باید در محیط هایی که مواد شیمیایی وجود دارد ،استفاده کرد. از ویژگی این نوع از تسمه ها می توان به مقاومت عالی نسبت به مواد شیمیایی منجمله اسید ها و بازها و سایر مواد شیمیایی اشاره کرد:

تسمه با آج گریپ

این تسمه حداکثر به عرض ۱۴۰ سانتی متر تولید می شود، وبه دلیل وجود فرو رفتگی و برجستگی در روکش رویه از لغزش بار در شیبهای با زاویه نسبتاً تند جلوگیری میکند.

تسمه با آج v شکل

در این نوع تسمه آج هایی به ارتفاع ۵ میلی متر در فواصل ۱۰ سانتی متری بر روی سطح تسمه تکرار شده اند. تسمه نقاله های آج دار vشکل در عرضهای ۵۰،۶۰،۷۰،۸۰ سانتی متری تولید می شوند. از این مدل تسمه برای مصارف خاص و بر اساس زاویه شیب حمل نوع باراستفاده می شود.