یاتاقان سرند 22318

یاتاقان سرند 22318

یاتاقان سرند 22318 در محل‌هایی نصب می‌شود که وظیفه نگهداری بلبرینگ ۲۲۳۱8 را بر عهده دارند. این نوع بلبرینگ و یاتاقان به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل نیروهای شعاعی و محوری دارند، از انتقال این نیروها به دیگر قطعات ممانعت کرده و به همین دلیل، از خرابی، ساییدگی و فرسودگی جلوگیری می‌کنند.

 

یاتاقان روغنی ۲۲۳۱8 / یاتاقان گریسی ۲۲۳۱8

یاتاقان سرند ۲۲۳۱8، دارای دو نوع یاتاقان گریسی ۲۲۳۱8 و یاتاقان روغنی ۲۲۳۱8 می باشد.

 

درباره یاتاقان سرند بیشتر بخوانید. یاتاقان سرند/لیست قیمت یاتاقان سرند

یاتاقان روغنی ۲۲۳۱8 سرند

یاتاقان‌های روغنی مدل 22318 که در سرندهای روغنی به کار می‌روند، در دو طرف شافت و به بدنه دستگاه متصل می‌شوند. دنباله این یاتاقان‌ها درون لوله هوزینگ شافت جای می‌گیرد. برای روانکاری بلبرینگ‌ها، روغن از طریق سیستم هیدرولیکی پمپاژ شده و به این یاتاقان‌ها می‌رسد، که این فرآیند سبب کاهش ساییدگی و افزایش عمر بلبرینگ‌ها می‌شود. این یاتاقان‌ها بر اساس اندازه بلبرینگ و نوع عملکرد انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرند.


یاتاقان گریسی ۲۲۳۱8 سرند

یاتاقان گریسی ۲۲۳۱8 برای سرندها و فیدرهای ساده که سیستم هیدرولیکی ندارند، و نیز در سرندهای دو محوره کاربرد دارد. این نوع یاتاقان دارای یک محفظه بسته است که شفت سرند در داخل بلبرینگ مربوطه جای می‌گیرد و روانکاری آن با استفاده از گریس صورت می‌گیرد. اندازه‌های مختلف یاتاقان‌های گریسی بر اساس طراحی و ابعاد سرند و فیدر متغیر هستند.

مشخصات فنی بلبرینگ یاتاقان سرند 22318

  • قطر داخلی 90میلی‌متر
  • ارتفاع 64میلی‌متر
  • قطر خارجی 100میلی‌متر.